Alla hästar jag har ägt [inklusive gamla bilder på mig, hehe]

Frostshadow är självklart först här. Min starthäst, favoriten! Skulle inte byta bort honom för något i världen, gulle.

Thundersong. En häst jag skapade på ett sidkonto, minns att jag tyckte färgkombinationen var så cool.. Hehe

Wildborn, ett sto jag skapade på ännu ett sidkonto.

A Wild Heart, W. Sötnosen, min första häst jag köpte med hästfunktionen!

Skyangel, den andra hästen jag köpte med hästfunktionen. 

The Night-Born, Night. Han var min tredje häst, och precis som W och Angel har jag fortfarande kvar honom.

Braveheart, Braven. En häst jag ägde i en månad eller två, sålde honom för att få plats med en jag tyckte var finare. Ångrar det lite nu i efterhand, hehe.

Supernova, Nova. En 'ponny' jag endast hade i någon vecka innan jag skickade tillbaka henne, vi fungerade inte alls.

Easthunter, Hunter/Marwin. Min favorithäst ett tag, men som jag sålde alldeles nyligen för att få plats med en ponny.. Hehe..

Midnight Maniac, friesern. Avgudade honom ett tag, tyckte det var såå häftigt att ha en frieser.

A Spaceship from Another World, Spaceship. Första ponnyn, fluff!

Silvermist, Silver, min vita lilla tävlingsponny. Gullet!

Och till slut Lionmane, halvsyskon till Silver. Min sista häst/ponny hittills, men jag är fullt säker på att jag ska köpa flera i framtiden. Förhoppningsvis så ökar de på med stallplatser också så jag slipper sälja en till häst..
 


KOMMENTARER


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (visas ej):


Blogg:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback