Lionmane


Fullt namn: Lionmane  |  Smeknamn: Lion  |  Ålder: 7 år [f-06]
Ras: Jorvikponny  |  Färg: Isabell  |  Kön: Hingst
Lionmane, min lilla prins! Lion är min allra nyaste ponny, ett halvsyskon till Silvermist. En sockersöt ponnyhingst, Jag köpte honom av James i Fort Pinta som en dag ringde mig och berättade att Lion hade blivit importerad till Jorvik. Jag kunde inte motstå att köpa honom, och han stod strax inne i mitt stall.Han har ingen speciell inriktning utan fungerar i det mesta, vänlig och öppen till att lära sig nya saker hela tiden! 
Namnet Lionmane kommer ifrån hans fluffiga, ostyriga tagel, en riktig lejonman det! Sötnosen, haha.
- Daisy


KOMMENTARER


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (visas ej):


Blogg:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback